Hukuk Bulutu, hukuk bürolarının ofis ve ekip yönetimi için gerekli tüm ihtiyaçlarına tek bir sistem içerisinde çözüm getirmek için tasarlamış web tabanlı hukuk ofisi yönetim programıdır.
Hukuk Bulutu; 1, 10 veya 100 kişilik hukuk bürolarının hepsinin kullanımına uyumlu olacak şekilde dizayn edilmiştir.
Çok sayıda kullanıcının olduğu bürolarda Hukuk Bulutu'nun ekip yönetimi ve yetkilendirme gibi birçok kolaylık sağlayan özelliği daha rahat farkedilecektir.
Hukuk Bulutu'nu kullanmaya karar verdiğinizde size özel ayrı bir veritabanı kurulur. Kendinizin belirleyeceği bir subdomain ile oluşturulan veritabanına ulaşarak sistemi istediğiniz yerden veya cihazdan kolaylıkla kullanabilirsiniz. Talep etmeniz halinde verileriniz size iade edilerek sistemden ayrılmanız mümkündür.
Aşağıda; Hukuk Bulutunun ofisinize verimlilik, kurumsallık ve hız kazandıracak bazı özelliklerin bulabilirsiniz..
Dökümanlarınızı boyut ve tür sınırı olmaksızın dosyalarınıza kolayca yükleyin, ekibinizle paylaşın. Herbir dosyanızın döküman arşivi olsun.
Hukuk Bulutu'nuzdaki bütün gelişmelerden haberdar olun. Bildirimleri takip ederek dosyalarınızın ve ekibinizin durumu hakkında güncel kalın.
Güncel dosyalarınız ile çalışın. Takip süresi geçmiş olan dosyalarınızı arşive gönderin. İstediğiniz zaman arşiv dosyalarınıza ulaşın ya da tekrar güncel dosyalarınızın arasına geri yükleyin.
Süreli işlerinizi sizin yerinize takip eder ve bu iş ile yetkili ekibiniz günlük e-posta ile bilgilendirilir.
Dosyalarınızı ve işlerinizi ekibiniz ile paylaşın. Ekibinizi yetkilendirin, takip edin ve yönetin. Ofisinize hakim olun.
Not kağıtları ve sayısız ajandalardan kurtulun. Bütün işlerinizi tek bir yerden yönetin, yetkilendirin ve dosyalarınızla ilişkilendirin.
Dosyalarınıza yapılan masrafları ve tahsilatları belgeleriyle birlikte ekleyin. Tüm masrafları/tahsilatları dosya, müvekkil veya personel bazında yönetin.
Gelen masraf taleplerini onaylayın veya reddedin. İleriye yönelik masraf planınızı yapın, sürprizlerle karşılaşmayın.
Tüm duruşma, keşif, inceleme, ifade, toplantı, zamanaşımı, satış ve süreli işlerinizi takvim ile tek bir yerden planlayın, yönetin. Takvim, ekibinizi etkinlikler hakkında günlük bilgilendirsin.
Her kullanıcının dosyalar için yaptığı marafları / tahsilatları ve merkez kasa ile arasındaki cari hareketlerini takip edin.
Herbir müvekkilinizin tüm dosyalardaki masraf ve tahsilatlarını takip edin. Serbest meslek makbuzu ekleyerek borçlandırın, ödeme ekleyek alacaklandırın ve bu sayede oluşan cari bakiyesini güncel izleyin.
Bütün dava, icra ve danışmanlık dosyalarınızın tüm işlemlerini, dökümanlarını ve gelişmelerini takip edin.
İcra takibi için gerekli evrakları ve dosyaları (XML Dosyası, Ödeme Emri vs.) icra dosyası içerisinde oluşturun ve bilgisayarınıza indirin.
Herhangi bir İcra dosyası içerisinde takip talebiniz için XML dosyanızı, zarflarınızı ve ödeme emirlerinizi oluşturun.
Dava,İcra ve Danışmanlık dosyalarınız için dilediğiniz kadar belge yükleme kolaylığı.
Bütün dava, icra ve danışmanlık dosyalarında istediğiniz kullanıcılar için yetkilendirme yapın.
Dava, İcra ve Danışmanlık dosyalarınızı birbirleriyle ilişkilendirebilirsiniz.
Küçük not kağıtlarından kurtulun. Notlarınızı, sistem içerisinde size ait not defterine ekleyin. İstediğiniz yerden ulaşın.
Mesajlar ile Hukuk Bulutu'nuzun kullanıcıları ile birebir veya toplu iletişim kurun, mesajlaşın.
Tüm kişi, şirket, kurum, avukat kayıtlarını ve bilgilerini dökümanlarıyla birlikte Ön Büro’da tutun. Bu kayıtları dava, icra ve danışmanlık dosyalarınızla ilişkilendirin.
Masraf, tahsilat ve avansların son durumunu ve güncel kasa bakiyenizi anlık takip edin.
Müvekkilinizin tüm dosyalarındaki masraflarını ve tahsilatlarınızı raporlama süreniz sadece 30 saniye.